reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Gabriela Gernešiová

Gabriela Gernešiová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študentka práva s premenlivým hudobným vkusom a knihomoľka zamilovaná do pečenia a Dr. Housea. Dnes 24ročná bruneta, zajtra možno červenovlasá starena. Zoznam autorových rubrík:  PrivateJa, filozofTebe

reklama

Tebe

Ako som bola v Tescu a pochopila zmysel života

Gabriela Gernešiová

Ako som bola v Tescu a pochopila zmysel života

Skutočná láska nie je Rómeo a Júlia ani Popoluška a princ, ale rodičia sediaci pri spoločnej večeri so svojimi deťmi.

  • 1. jún 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 381x
  • 0
Ty, ja a naša rodina.

Gabriela Gernešiová

Ty, ja a naša rodina.

V tomto predvianočnom období sa všetky komerčné reklamy oháňajú rodinným teplom a pocitom súdržnosti, ale zamysleli ste sa vôbec niekto nad tým, čo tie slová skutočne znamenajú?

  • 7. dec 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 261x
  • 0
Mamkin návod na šťastný život

Gabriela Gernešiová

Mamkin návod na šťastný život

Mamka s tatkom sú spolu už dvadsaťpäť rokov. Celé štvrťstoročie! Neuveriteľné číslo! A tak som sa ich spýtala, aký je ich recept na šťastný život.

  • 29. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 370x
  • 0
Až potom.

Gabriela Gernešiová

Až potom.

Život nie je problém, ktorý treba vyriešiť, ale realita, ktorú treba objaviť. - Soren Kierkegaard -

  • 10. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 236x
  • 0
Odpúšťam.

Gabriela Gernešiová

Odpúšťam.

Odpúšťam Ti, že si mi vzala všetko, čo som kedy mal rád. Odpúšťam Ti, že si mi dala dary, ktoré som od Teba nechcel.  Neodpúšťam sebe, že som pri Tebe stratil sám seba.

  • 9. sep 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 272x
  • 0
reklama
Roman.

Gabriela Gernešiová

Roman.

Skutočne bohatý muž je ten, do ktorého náručia vždy bežia jeho deti, hoci jeho ruky sú celkom prázdne. Otec: prvý skutočný hrdina pre syna, prvá skutočná láska pre dcéru.

  • 30. aug 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 204x
  • 0
Ľahká ako pierko

Gabriela Gernešiová

Ľahká ako pierko

Keď ochorie telo, dostaneš lieky a o pár dní si zas v poriadku. Ale keď ochorie myseľ... Môže vôbec ochorieť niečo, čo ani len nevidíme? Ako dokážete vyliečiť niečo, na čo neviete ukázať a na čo neexistujú antibiotiká?

  • 29. aug 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 245x
  • 0
Mea culpa? Nostra culpa.

Gabriela Gernešiová

Mea culpa? Nostra culpa.

Buď v tomto svete žiješ a teda si si už zvykol alebo z neho odchádzaš - a teda umieraš.  (Marcus Aurelius)

  • 4. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 219x
  • 0
Už som dospelá.

Gabriela Gernešiová

Už som dospelá.

They tell me I´m too young to understand. They say I´m caught up in a dream... So wake me up when it´s all over, when I´m wiser and I´m older, all this time I was finding myself and I didn´t know I was lost.

  • 24. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 305x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu